Probleme Activesync si troubleshooting

Există numeroase probleme cu telefoane Android si 2010 SP1. Acestea au fost rezolvate in ultimele versiuni de Android, dar oricand pot sa apara probleme.

Pasul 1: Testexchangeconnectivity.com

Mergeti la site-ul Microsoft www.testexchangeconnectivity.com și rulați testul ActiveSync de acolo.

Pasul 2: Gestionarea telefonului în proprietățile mailbox-ului

În consola Exchange 2010 există o opțiune pentru a „gestiona telefonul”, in proprietatile mailbox-ului. Va apare acolo ultima sincronizare precum si parteneriatele deja stabilite.

E o idee buna resetarea (eliminarea si refacerea asocierii ActiveSync) ca pas de troubleshooting.

Pasul 3: Verificarea permisiunilor Active Directory

Deschideți Active Directory Users & Computers.
Accesati meniul Vizualizare și asigurați-vă că este selectat caracteristici avansate.
Deschideți proprietățile cont utilizatorilor.
Du-te la tab-ul de securitate, apoi faceți clic pe avansat.
Asigurați-vă că permisiunile transmisibile (inheritable) sunt bifateașa cum se arată mai jos

 

Acestia sunt pasii de baza. Urmeaza verificarea logurilor IIS, dar despre asta (probabil), intr-un articol viitor.

Comments are closed.