Instalarea Office 2013 – troubleshooting

Instalarea Office 2013 – troubleshooting

In cazul unor probleme aparute la instalarea pachetului Office 3013, Microsoft recomanda, ca prim pas in troubleshooting, folosirea tool-ului gratuit Fix It, pe care il puteti downloada de aici Fix it
După rularea soluţiei Fix it, reporniţi PC-ul şi încercaţi să reinstalaţi Office.

Dacă problema de instalare a produsului Office apare în continuare, urmați acești pași:

Dezactivați temporar antivirusul și paravanul de protecție

Software-ul antivirus sau antimalware pot interfera cu instalarea produsului Office. Încercați să dezactivați sau să dezinstalați temporar software-ul. Pentru informații suplimentare, consultați acest articol: Dezactivaţi software-ul antivirus.

Încercaţi să actualizaţi firmware-ul routerului

Firmware-ul vechi al routerului poate provoca erori atunci când descărcaţi şi instalaţi Office 2013. Pentru informaţii despre cum puteţi realiza acest lucru, contactaţi producătorul routerului.

Utilizați Curățare disc pentru a șterge fișierele temporare și fișierele de internet

temporare
Utilizați Curățare disc pentru a șterge fișierele de internet temporare și fișierele temporare de pe PC.
Pentru informații despre cum se utilizează Curățare disc, consultați acest articol dacă aveți Windows 7: Ștergerea fișierelor utilizând Curățare disc. Sau consultați acest articol dacă aveți Windows 8: Ștergerea fișierelor utilizând Curățare disc (Windows 8).

Reinițializați setările Internet Explorer

Pentru informații despre reinițializarea setărilor, faceți clic pe versiunea de Internet Explorer pe care o aveți pe PC:
Internet Explorer 10
Internet Explorer 9
Internet Explorer 8
Nu sunteți sigur ce versiune de Internet Explorer aveți? Faceți clic pe butonul Instrumente și pe Despre Internet Explorer.

Opriți print spooler

Dacă instalarea produsului Office se suspendă între 80 și 90 la sută, urmați acești pași:
1. Pe un PC cu Windows 8, tastați services.msc în ecranul Start și atingeți sau faceți clic pe serviciile din lista rezultatelor.
Pe un PC cu Windows 7, faceți clic pe Start > Executare, tastați services.msc și faceți clic pe OK.
2. Căutați în lista de servicii, găsiți Derulator de imprimare și deschideți-l.
3. Atingeți sau faceți clic pe Stop, apoi atingeți sau faceți clic pe OK.
4. Încercați să instalați Office din nou.
5. După ce se instalează Office pe PC, reveniți la lista serviciilor și deschideți Derulator imprimare.
6. Atingeți sau faceți clic pe Start, apoi atingeți sau faceți clic pe OK.
Pentru informații suplimentare, consultați Microsoft Office 2013 sau Office 365 se suspendă în timpul configurării.

Eliminați versiunile mai vechi de Office

Selectați Programe și caracteristici în panoul de control pentru a vedea versiunile anterioare de Office pe PC. Dacă ați găsit o versiune anterioară, faceți clic pe Dezinstalare.

Notă Înainte de a dezinstala o versiune anterioară de Office, probabil veți dori să găsiți cheia produsului și suportul de instalare livrat împreună cu aceasta dacă doriți să reinstalați produsul ulterior.

Dacă există probleme la dezinstalarea versiunii anterioare de Office, utilizați soluția de remediere corespunzătoare din acest articol pentru a elimina Office de pe PC: Cum se dezinstalează suita Office 2003, Office 2007 sau Office 2010 dacă nu o puteți dezinstala din panoul de control.

Porniți Internet Explorer fără programe de completare (add-on)

Dacă apare o eroare de configurare imediat după ce ați făcut clic pe Instalare, problema poate fi legată de browserul internet. Încercați să porniți Internet Explorer fără programe de completare:
1. Pe un PC cu Windows 8, tastați executare în ecranul Start și atingeți sau faceți clic pe executare în lista rezultatelor (sau apăsați pe tasta Windows + R).
Pe un PC cu Windows 7, faceți clic pe Start > Executare (sau apăsați pe tasta Windows + R).
2. Tastați iexplore – extoff și atingeți sau faceți clic pe OK.
3. Încercați să instalați Office din nou.
Executați verificatorul fișierelor de sistem: sfc /scannow
Comanda sfc /scannow implică scanarea tuturor fișierelor de sistem protejate și înlocuirea versiunilor incorecte ale acestora cu versiunile Microsoft corecte. Selectați sistemul dvs. de operare pentru pașii privind executarea verificatorului fișierelor de sistem:
Pentru Windows 8
1. Trageți cu degetul din marginea din dreapta a ecranului, apoi atingeți Căutare.
(Dacă utilizați un mouse, indicați spre colțul din dreapta-sus al ecranului, mișcați indicatorul mouse-ului în jos, apoi faceți clic pe Căutare.)
2. Introduceți linie de comandă în caseta de căutare.
3. În lista cu rezultatele căutării, trageți cu degetul în jos sau faceți clic cu butonul din dreapta pe Linie de comandă, apoi atingeți sau faceți clic pe Executare ca administrator.
4. În fereastra Administrator: linie de comandă, tastați comanda următoare și apăsați pe Enter: sfc /scannow.
5. Când scanarea sistemului este completă, încercați să instalați Office din nou.
Pentru Windows 7
1. Faceți clic pe Start > Toate programele > Accesorii, faceți clic dreapta pe Linie de comandă și alegeți Executare ca administrator.
2. În linia de comandă, tastați comanda următoare și apăsați pe Enter: sfc /scannow.

3. Când scanarea sistemului este completă, încercați să instalați Office din nou.

Dezactivați accelerarea hardware

Uneori, este posibil să nu fie clar dacă s-a terminat sau nu instalarea. Dacă vedeți comenzile rapide Office 2013 în ecranul Start din Windows 8 sau în Toate programele> Microsoft Office 2013 din Windows 7, este aproape sigur că s-a finalizat cu succes configurarea.
Dacă problema apare atunci când încercați să porniți una dintre aplicațiile Office și aceasta cade sau nu se întâmplă nimic (probabil ecranul clipește scurt), poate fi o problemă de incompatibilitate a plăcii video. Pentru a rezolva această problemă, urmați informațiile din acest articol pentru a dezactiva accelerarea hardware: Caracteristicile vizuale sau calitatea video poate să difere de la un computer la altul în Office 2013.

Reinițializare Programator de activități (task scheduler)

Office 2013 utilizează programatorul de activități în timpul procesului de instalare. Dacă ceva nu este în regulă cu programatorul de activități, acesta poate împiedica instalarea produsului Office. Pentru a elimina sarcinile planificate rămase, urmați acești pași:
Pentru Windows 8
În primul rând, încercați să porniți serviciul Programator:
1. Trageți cu degetul din marginea din dreapta a ecranului, apoi atingeți Căutare.
(Dacă utilizați un mouse, indicați spre colțul din dreapta-sus al ecranului, mișcați indicatorul mouse-ului în jos, apoi faceți clic pe Căutare.)
2. Introduceți linie de comandă în caseta de căutare.
3. În lista cu rezultatele căutării, trageți cu degetul în jos sau faceți clic cu butonul din dreapta pe Linie de comandă, apoi atingeți sau faceți clic pe Executare ca administrator.
4. În fereastra Administrator: linie de comandă, tastați comanda următoare și apăsați pe Enter: net start schedule.
5. Încercați să instalați Office din nou.
Dacă Office prezintă erori la configurare, încercați acești pași:
1. Trageți cu degetul din marginea din dreapta a ecranului, apoi atingeți Căutare.
2. Introduceți Programator de activități în caseta de căutare și apoi atingeți sau faceți clic pe Setări.
3. Atingeți sau faceți clic pe Programator de activitățiîn lista de rezultate
4. Extindeți Bibliotecă Programator de activități > Microsoft > Office și atingeți sau faceți clic pe Office.
5. În fereastra de sus, din mijloc, verificați dacă există o activitate care începe cu cuvântul „Office” în coloana Nume.
6. Atingeți continuu sau faceți clic dreapta pe fiecare dintre aceste activități „Office” și atingeți sau faceți clic pe Ștergere.
7. Reporniți Windows și încercați să instalați Office din nou.
Pentru Windows 7
În primul rând, încercați să porniți serviciul Programator:
1. Faceți clic pe Start > Toate programele > Accesorii, faceți clic dreapta pe Linie de comandă și alegeți Executare ca administrator.
2. În linia de comandă, tastați comanda următoare și apăsați pe Enter: net start schedule.
3. Încercați să instalați Office din nou.
Dacă Office prezintă erori la configurare, încercați acești pași:
1. Faceți clic pe Start, tastați programator activități în caseta de căutare și apăsați pe Enter.
2. Extindeți Bibliotecă Programator de activități > Microsoft > Office și faceți clic pe Office.
3. În fereastra de sus, din mijloc, verificați dacă există o activitate care începe cu cuvântul „Office” în coloana Nume.
4. Faceți clic dreapta pe fiecare dintre aceste activități „Office” și faceți clic pe Ștergere.
5. Reporniți Windows și încercați să instalați Office din nou.

Încercați o conexiune cablată

încercați conectarea PC-ului folosind un cablu de rețea în loc să utilizați o conexiune fără fir. Astfel se mai poate accelera procesul de descărcare și instalare.

Creați un profil nou de administrator Windows (numai pentru Windows 7)

Creați un profil Windows nou și încercați să instalați Office.

În primul rând, creați un cont Windows nou. Pentru aceasta, urmați pașii din acest articol: Crearea unui cont utilizator.

Apoi, adăugați la grupul administratorului contul de utilizator pe care tocmai l-ați creat. Pentru a realiza acest lucru:
1. Deschideți Panoul de control.
2. Faceți clic pe Conturi utilizator.
3. Faceți clic pe Acordarea accesului altor utilizatori pe computer.
4. Alegeți utilizatorul pe care l-ați creat și faceți clic pe Proprietăți.
5. Faceți clic pe fila Apartenență la grup.
6. Alegeți Administrator și faceți clic pe OK, apoi faceți clic pe OK din nou.

Cei interesati pot gasi articolul original in limba engleza aici

Comments are closed.